Omruilen

Omruilactie Antje de Musical

Dat het nieuwe spektakelstuk van Stichting Wieërt Amezieërtj mag rekenen op veel belangstelling werd al snel duidelijk. Binnen mum van tijd waren alle zitplaatsen uitverkocht. Vanwege de daarop volgende teleurstelling bij het publiek heeft de organisatie gewerkt aan een oplossing in de vorm van extra zitplaatsen.

Het binnen no-time verkopen van alle zitplaatsen verraste en zorgde voor de nodige onvrede. De organisatie had er op gerekend dat veel meer bezoekers, in de traditie van de voorgaande musicals op de Markt, staanplaatsen zouden reserveren. Zitplaatsen waren eigenlijk vooral bedoeld voor bezoekers die niet de gehele voorstelling staand kunnen bekijken. Met terugwerkende kracht erkent men dat dit onvoldoende duidelijk is gecommuniceerd.

Dat trekt de organisatie zich aan. Daarom is ervoor gekozen één van de staantribunes (want ook staanplaatsen zijn op tribunes) om te bouwen naar een zittribune. Hiermee worden ruim 800 meer zitplaatsen per avond gecreëerd. Nadat sponsoren en eigen vrijwilligers zijn voorzien van de toegezegde zitplaatsen, wordt bezoekers die al een kaartje voor een staanplaats hebben gekocht en deze willen omruilen die gelegenheid geboden.

Opzet omruilactie

  • Een omruilverzoek indienen is mogelijk van 13 t/m 21 december
  • Op 22 december ontvangt iedereen die een omruilverzoek heeft ingediend per e-mail een bericht of het omruilverzoek gaat worden uitgevoerd (gebaseerd op eventuele loting)
  • Heb je bericht gekregen dat je kunt omruilen?
    • Online gekocht ticket: je ontvangt op 23 december twee mails: één met de annulering van de oorspronkelijke tickets en één met de mogelijkheid om tegen bijbetaling de nieuwe tickets te kunnen bestellen
    • Fysiek gekocht ticket: je ontvangt een uitnodiging voor het omruilmoment op zaterdag 13 januari
  • Vanaf 23 december zijn alle resterende tickets beschikbaar voor de vrije verkoop
Ik heb online kaarten gekocht
Ik heb in een winkel kaarten gekocht